IV Prezenty dla HostRodzinki

Czyli rzecz o tym, że jadąc w nowe miejsce nie wypada z gołymi rękoma:)

Co kupić?? to pytanie zadaje sobie nie jedna/en z Nas...praktycznie nie znamy tych ludzi, więc problem nie mały. Dlatego warto w trakcie rozmowy z rodziną uczulić się na pewne sygnały, co takiego mogłoby sprawić przyjemność Mojej Nowej Rodzinie:))

Ja dla HostTaty kupiłam małe buteleczki Soplicy;)))(orzechowa, wiśniowa i malinowa po 200mln każda)


HostMamie Ptasie Mleczko Wedlowskie + Płyta z tekstami Agnieszki Osieckiej:


Dla dzieciaczków z racji, że oboje są mali prezenty muszą być takie same:)
Tak więc wszystko x2:) Będę uczyła dzieciaczki języka polskiego także prezenty troszeczkę nastawione w tym kierunku:) 

Domowe Karaoke z Mikrofonem + 30. przebojami dziecięcymi:)


Kapitan Nauka, (chłopiec magiczne literki, dziewczynka magiczne figury)


Malowanki wodne:)))czyli coś co uwielbiam:))) (tytuł: Mały chłopiec, Mała dziewczynka:)


...i kilka książeczek do ślaczków, literek itp., ażebym miała na czym pracować z nimi:)




Dla obecnej Aupair: zestaw z organiqua myjka, gąbka i coś tam:)
(zdjęcie wkrótce)


....i bounty o które mnie prosiła:)))




Do Stanów Zjednoczonych możesz wieźć 1l alkoholu, ale UWAGA! jedynie w przypadku osób powyżej 21rż! także zerknij do metryki, żeby uniknąć nie lada problemu:)

...a jakie prezenty Wy ofiarowaliście/ofiarujcie albo ofiarowalibyście Waszej HostRodzince?;))

1 komentarz:

  1. Wow, nie słyszałam o tym ograniczeniu wiekowym z przewozem alkoholu. Jak ktoś ma w bagażu ogólnym to jak to sprawdzają?

    OdpowiedzUsuń